Resepi Tumis Brokoli Daging Cincang

No view

Kakchik@ella said nak cuba la resepi ni En. Mat. Anak kakchik mesti suka ni. nnti dah try test kakchik bagi tau En. Mat best ke tidak ye. Hihi .Tak tau la nape nama salad ni salad irma tp irma tu mcm nama org jer, mungkin nama org yg reka resepi ni kot x kesah la. Aku mmg suka sayur hijau ni .Vote for iceFilms.info on globolister .Bayam Hijau@Merah Brocoli Kentang Carrot Pumpkin Avocado Cauliflower Appricot blend dgn belender kering dulu .

Image Result For Resepi Tumis Brokoli Daging Cincang

Image Result For Resepi Tumis Brokoli Daging Cincang

Assalammualaikum, salam hujung minggu. Hmm, hari ni jadual mat agak ketat, jadi mungkin N atau saja, ikut keadaan. Sebenarnya hari ni genap hari .Resepi biji telur atau lebih dikocak rata. Taruk serbuk perasa dan lada putih. Saya suka taruk daun sup sebab wangi. Lagi satu, aku paling suka taruk bawang putih .

Incoming search terms:

loading...
No related post!