Resepi Roti Poket

No view

Assalamualaikum semua Alhamdulillah, dah Ramadhan dah kita hari ni sekejapan betul rasanya tak terlambat nak wish selamat berpuasa pada semua .ASSALAMUALAIKUM adik adik bloggers semua nya, dah lama jugak kak noor tak masuk sini, dah bersawang sawang dah ni rasa nya, terpaksa bawak vacuum dulu hahaha, itu lah .Selalu beli jee roti pita, sebab malas nak buat. Tapikan hari ni tah macam mana teringin pulak nak mencuba. Buatnya tak delah susah mana, barang pun tak banyak yang .Siapa sangka, kota Rome yang berdiri gah satu ketika dulu dengan Empayar yang merangkumi hampir separuh dunia kini tiba tiba di dominasi oleh warga Bangladesh dan .

Image Result For Resepi Roti Poket

Image Result For Resepi Roti Poket

Selamat pagi, saja nak share sarapan pagi tadi, sebenarnya roti poket ni mat nampak "Mama Zieza" buat dan dia letak di FB, juga diblog beliau Lepas tu Mama Fami .Kuih bakar daging ini sememangnya sedap dan penyediaannya tidaklah terlalu sukar. Jom kita belajar buat kuih ini menggunakan resepi di bawah. Bahan Bahannya Kuih .

Incoming search terms:

loading...
No related post!