Resepi Puding Sagu Gula Melaka

No view

Berbalik pada buku resepi CT tu iaitu LAUK PAUK Nusantara, KUIH MUIH Nusantara dan PEMANIS MULUT Nusantara, pada yang berminat untuk mendapatkannya bolehlah .Blog Resepi Resipi Citarasawan koleksi pelbagai resepi yang perlu dicuba.PUDING SUSU BUAH BUAHAN sumber facebook sumber K.Nor Bahan paket serbuk agar gm biji telur cawan air tin susu cair cawan gula sudu besar .Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Hari ni nak kongsikan resepi agar santan gula melaka yg sangat sedap. Dulu masa kecik, mak selalu buat time .

Image Result For Resepi Puding Sagu Gula Melaka

Image Result For Resepi Puding Sagu Gula Melaka

Mama boleh tak buat kuih yang ni? sedap Aduhai bila anak dah cakap macam tu tak mungkin lah mama nya tak buat kan. Cepat cepat suruh Irfan belikan sagu mata .Alangkah bahagia apabila tekak dah teringin, selongkar pantry jumpa pulak yang dihajati. Begitulah yang terjadi tadi. Kjee tak ingat bila last Kjee beli sagu biji..

  • Image Result For Resepi Puding Sagu Gula Melaka
  • Image Result For Resepi Puding Sagu Gula Melaka
  • Image Result For Resepi Puding Sagu Gula Melaka
  • Image Result For Resepi Puding Sagu Gula Melaka

Incoming search terms:

loading...
No related post!